2018. május 14., hétfő

Rapid Wien - Red Bull Salzburg 1-4 (Élőben)

Elérkezett a várva várt nap, amikor meccsre megyünk, erről fogok most nektek beszámolni, illetve a meccsről. Teszek fel saját képeket és videókat, meg persze azokat is, amiket a netről leszedtem, ahogy eddig. Mert azok sem maradhatnak el.

Úgy körülbelül délben indultunk el otthonról, de megálltunk több helyen is, ezért Bécsbe csak kettő körül értünk be. A stadionhoz meg fél 3-ra és mire találtunk parkolóhelyet, még azzal is ment az idő, de háromkor már bemenni készültünk. Egyébként pont a Linzer strassén parkoltunk, teljesen véletlenül jött így össze.

Apám még ivott egy sört és utána még meg is kellett keresni, hol kell nekünk bemenni. Nem igen találtuk meg, ezért beálltunk egy sorba. Ott egy fazon mondta németül, hogy a nők a másik oldalon mennek be, az nekem szólt, majd meghallotta, hogy magyarul beszélgetünk, ekkor magyarul szólt hozzánk. Kiderült, hogy nem jó helyen vagyunk, elmondta, hogy a másik oldalon kell nekünk bemennünk. Vittem távcsövet, hogy közelről megtudjam őt nézni, de sajnos nem lehetett bevinni, le kellett adni. Na, meg a vizünket is kidobatták, majdnem tele volt mindkettő.


Szomjas voltam nagyon, gondoltuk veszünk bent. Úgy fél négy körül már bejutottunk. Nem lehetett készpénzzel fizetni, hanem valami kártyát kellett venni, hát lusták voltunk rá, de gondolkodtunk rajta. Később tudtuk meg, hogy jól tettük, mert a meccs végén nagy sor állt, hogy az emberek levehessék a pénzüket a kártyáról. Megnéztem gyorsan a kezdőket, izgultam kicsit, hogy játsszon és, amikor megláttam, hogy kezdő, nagyon megörültem. Aztán elfoglaltuk a helyünket.


Sajnos nem volt fedett a mi részünk, így tűzött a nap, ami az elején zavart, aztán ahogy telt az idő, egyre kevésbé idegesített. Bár a nap a második félidőben nagyon zavaróvá vált a látási viszonyok miatt. Mondjuk hozzá vagyok szokva, hogy a napon vagyok, meg nem volt annyira elviselhetetlen, mint amilyennek tűnt az elején.

Később kijöttek melegíteni, a mi térfelünkön melegítettek a Salzburg játékosok, és a másikon a Rapid játékosok, ahol az ultrák is voltak. Szerencsénk volt nagyon. Először a másik oldalon, majd átjöttek a mi oldalunkra és közel voltak hozzánk. 


Ott van ő is zöld cipőben. Összevissza köpködött, már apám is elkezdett röhögni. Persze, a többiek is csinálták, de nem annyiszor, mint ő, meg az ő csulája nagyobb volt. Meg, mikor ittak, akkor kiköpték az egészet, tehát az nem is ivás volt, hanem szájöblítés. Valami lehet a tüdejében, vagy fokozott nyálképződése van, mert amúgy észrevettem, hogy sokat köpköd, de hogy ennyire, azt nem gondoltam volna. Messi még ilyen köpködő gép, de róla tudni is, hogy valami baja van (pontosan nem tudom, mi), meg sokszor hány. Melegítés közben kicicáztatta magát, teljes videót nem csináltam róla, mert azért nézni is szerettem volna. Videó a melegítésről.


De van egy kedvenc videóm, ami leginkább csak róla szól.



Van egy kedvenc képem is, azok közül, amiket én csináltam. Láthatjátok, hogy nagyon remeg a videó, nem kell aggódni, azért ennyire nem remeg a kezem. Egyszerűen az volt a gond, hogy, amikor ráközelítettem, elkezdett iszonyatosan remegni a kép, már azt hittem, ennyire remeg a kezem, de néztem közben a kezem, és szinte az meg sem mozdult. Meg főleg, hogy tudtam támaszkodni is, nem kellett a levegőben tartanom a telefont. Azért egy kicsit mindenkinek remeg a keze ilyenkor, főleg, hogy azon koncentráltam, hogy jól sikerüljön, alig láttam a képernyőt a naptól.
Utána kapura rúgtak és mindössze csak egyszer tudta berúgni, a többi mellé ment, ezen is röhögtünk. De így szeretjük őt.


Próbáltam megfigyelni az arcát, de sokszor nem nézett felénk, meg nem felénk fordult. Apám elkezdi, szóljak neki oda valamit, nos így csak a neve jöhetett volna szóba, amit meg is tettem volna, ha nem lett volna olyan hangzavar. Csak a poén kedvéért és érdekelt volna, hogy ránk néz-e ekkor. A zene is ment, illetve a szurkolók hangja is. Főleg az ultrák voltak hangosak, akik pont a másik oldalon voltak a kapu mögött. Esetleg egy lájkjelet muattam volna neki az ujjammal, ha ide néz. De lehet azt se látta volna, mert lehet rögtön visszafordul. Mindegy, ez nem történt meg. 


Mutatták a játékosokat a kivetítőn, így csináltam egy képet akkor, amikor őt.



Csinálta a szokásos hülyeségeit is, ugye a meccset mindig azzal kezdi, hogy próbálja kicicáztatni magát, meg nagyon rohangál, ami most sem maradt el. Volt olyan is, hogy ment a labdáért, és egyszer csak elcsúszott a semmitől, és ez pont előttünk történt. Jól felnevettünk rajta. Persze, az ellenfélhez került így a labda. Többször is volt olyan, hogy belerúgta, vagy belevezette az ellenfélbe, de ő maga is beleszaladt. Sokszor neki is ment, illetve, hogy majdnem nekiment. 
Volt egy béna rárúgása is, az valahogy nekem kimaradt, az összefoglalóban néztem meg. Iszonyatosan mellé ment. A csapat insta sztorijában láthattunk egy ilyet, azonban ez a belemelegítésnél lett felvéve.


Voltak olyan gólok, amikor odament a többiekhez ünnepelni, de sajnos nem volt mindegyikre jellemző, főleg a második félidőben, amikor már a mi oldalunkon támadtak. Pont akkor nem jött oda.



Az első képen szokás szerint ki van takarva, róla csak ilyen képek készülnek. A másodikon meg tök cuki. 
A második félidőben volt olyan, hogy a Rapid játékos megindult és nem volt ember hátul. Linzer utána szaladt, mentek a többiek is, de Linzer volt a Rapid játékos nyakán. Tizenhatoson belül kicselezte Linzert, erre ő elbuktatja, de nincs tizenegyes. Nagyon fújtak a szurkolók, ráadásul ez az ultrák előtt történt, ott még nagyobb hangzavar volt. Mellettünk szinte nem kiabált senki, kisgyerekes anyukák ültek ott többségében. Fel is borították az innivalót, amikor jöttek vissza az emberek a második félidőre, és az anyuka, aki mellettem ült, a gyerekek innivalóját a földre rakta. Akkor ott egy nő véletlenül felrúgta és kiborult az egész és a táskám is kapott belőle. 


Apám elkezdi nekem, hogy mi van a haverommal, elfáradt. Mert az első félidőben mindig felfutott, most meg mindig hátul marad és nem csinál semmit. Mondtam, hogy tényleg mindig elfárad a meccs végére, Meg állandóan a térdén támaszkodott, ez a tévében is látható volt, most is azt csinálta folyton a második félidőben. Ugye, az elején rohangál összevissza, igyekszik kicicáztatni magát, és ahogy telik az idő, egyre kevésbé. Elég fáradékony akkor, hamar elfárad.
Még egy vicces. Állandóan felhajtotta a mezét, és ugye nem volt alatta semmi. Ez igazi hasvillantás, ezt imádom. És nem egyszer. Meg se tudtam már számolni, olyan sokszor. Na, azt értékeltem volna, ha pont előttem szemből csinálja. Sajnos eddig a tévében nem láttam tőle ezt, meg semmilyen más videóban. Most élőben igen. Nem tudom, a tévében látszódott-e, de ha eddig nem, akkor lehet most sem. Még egy lehetőség, hogy esetleg akkor nem csinálta és most meg igen. Meg ugye meleg volt, ilyenkor nagyobb az esély a hasvillantásokra. Ezenkívül állandóan a hajpántját igazította, ezt viszont a tévében is láthattuk.


Ami még bosszantó volt, hogy egy térfeles volt a meccs. Az első félidőben szinte csak a Salzburg támadott és pont a másik oldalon. A másodikban meg a Rapid, Linzer meg átkerült a másik oldalra, így még messzebb volt. Beállt Leitgeb is, de ő is azon az oldalon volt, így őt nem "csodálhattam" meg közelebbről. 

A meccs végén a Salzburg játékosok odamentek a szurkolóikhoz, akik amúgy fent ültek egy sarokban, rácsokkal ellátva, jól be is szólogattak nekik, mármint a Rapid szurkolók, akik közöttünk ültek. Mikor kijöttünk, még ott valaki ordibált nekik, mindenki azon szakadt.



Itt már jobban remegett a kezem, de nem annyira, mint amikor ráközelítve beremeg a kép, mert a levegőben kellett tartani a telefont egy helyben. És a nap itt nagyon rossz volt.



Észrevettem, hogy itt is és a félidő lefújása után pár csapattársa átkarolja őt és mond neki valamit. De főleg itt volt feltűnő, mikor az öltöző felé mentek. Ha nem tudnám, akkor azt gondolnám, hogy vigasztalják, lelket öntenek belé, de mivel nyertek, nem hiszem, hogy ez történt. És lám, részt vett a bulin is, meg a játékban a nagyszájúakkal. Lejjebb lesznek erről is videók.

A meccs után nyilatkozott, felkerült egy vicces videó is.


Ez csak a kép, ami a csapat insta sztorijában jelent meg. 
Itt megnézhetitek a videót, tekerjetek bele. Úgy néz ki, mint egy halott, elég fura kinézete van, az tény.



Remélem, jót szórakoztatok. Vasárnap irány Salzburg, arról is lesz poszt. Remélem, ott is kezdő lesz, ha már itt lehetett szerencsém. Bár igazából nagyobb volt arra az esély, hogy kezdő lesz, mint, hogy cserepados. 

Hazafelé a buszon volt egy kis buli meg kártyázás, most ő is csatlakozott. Nézzük meg a videókat.


Itt a játék látható és ha kicsit jobban megfigyelitek, akkor az asztal alatt láthatjátok a rózsaszín menő cipőjét, amit a múltkor. Levette és zokniban van. Csak el ne ájuljanak a lábszagától, bár szerintem a többieknek is olyan lehet, de lehet ők nem vették le. Ja és cicagatya is van rajta, meg a meccs előtt is az volt rajta. De olyan meleg volt, hogy nem értem, miért vette fel. A többieken nem volt, meg ők szerintem nem is hordanak ilyet, mert az a nőknek való. És rajta van a gagyi karkötője is, aminek nagyon örülünk.



Itt meg a buli. Örülök, hogy ő is részt vett benne, így rajta van a videókon. Bár kicsit visszafogottabban csinálja, mint a többiek. Viszont észrevettem, hogy őt kevésbé veszik, hogy inkább csak belelógott, nem ő volt a központ náluk.

Pénteken volt autogramosztás, készültek képek is.



És a végére hagytam még valamit.


Elsőre fel sem tűnik és bevallom, nekem sem tűnt fel, csak azt láttam, hogy meg van ő is jelölve. Először kerestem, hol a fenében lehet, majd végül megtaláltam. Ott van teljesen háttérben takarásban. Hát nem is őt akarták lefotózni, hanem a másikat, aki ott pózol mellette. Egy szál alsóban fekszik ott, ráadásul színes alsóban. Milyen szexi már.... xDD. Kár, hogy így ki van takarva. A meccs előtti napon tette ki az egyik csapattársa, a mentőautó meg arra utal, hogy sérültek. Mármint, aki kitette és a fekete fickó, aki ott pózol. Ő nem volt sérült, különben nem játszott volna, így innen is látszik, hogy nem számoltak vele a képen, csak véletlen lógott bele, ez a songos kép. És, ha már így történt, akkor már megjelölték rajta. Meg aki a fejénél fekszik, az is meg lett jelölve. És nem értem, miért fogja a fejét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése